Doprava a platba

Přijímané platby:

a) Platba převodem

b) Platba PayPal službou - převod

c) Dobírka – dobírka je možná jen pro ČR

Způsoby dopravy

 

Pro zákazníky z ČR:

a) Česká pošta - Balík do ruky - délka dodací doby: D+1, o Vánočních svátcích až D+3

do 10 kg za 100 Kč

od 10 kg do 25 kg za 150 Kč

od 25 kg do 50 kg za 200 Kč

 

b)  DPD kurýr - Balík domů/do práce - délka dodací doby, D+1, o Vánočních svátcích až D+3

do 20 kg za 190 Kč

od 20 kg do 50 kg za 210 Kč

 

c) Ve vymezené lokalitě - osobní rozvoz našimi vozidly za cenu: 150 Kč - obvykle v den objednání nebo následující den

 

Pro České občany žijící v ostatních států EU (mimo ČR a SR)

Pro státy platící Librou - DPD kurýrní služba  - 850 Kč - dodací doba až D+7

Pro státy platící Eurem - DPD kurýrní služba - 850 Kč - dodací doba až D+7

 

Délkou dodací doby se rozumí doba po kterou je balík v držení přepravce (tedy od vyzvednutí na skladě až po doručení). Všechny uváděné ceny jsou konečné.

 

1. DATUM DORUČENÍ

  1. Odsouhlasení a domluvení přesného data doručení zboží Vám sdělí naše asistentky, které se s Vámi spojí formou e-mailu, popř. telefonicky po obdržení Vaší objednávky (zpravidla do 24 hodin).

  2. Veškeré přepravní služby jsou zákazníkům nabízeny na základě automatického zpracování v našem systému tak, aby byla zásilka přepravována vhodným kurýrem v ohledu na vzdálenost od centrálního skladu, hmotnost, možnost poškození a konečnou cenu přepravy pro zákazníka.

2. ZPŮSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ

Forma způsobu dodání zboží je zvolena kupujícím při vytváření objednávky na webovém rozhraní obchodu. Pokud se kupující dohodne s prodávajícím na zvláštním druhu dopravy, přechází na kupujícího riziko vzniku škody na zboží a náklady spojené s tímto druhem přepravy okamžikem předání zboží k přepravě.

2.1 PŘEVZETÍ ZBOŽÍ KUPUJÍCÍM SPOTŘEBITELEM

Kupující spotřebitel není povinen při převzetí zboží vybalit a zkontrolovat. Kupujícímu se doporučuje zkontrolovat neporušenost obalu a nebo přítomnost zjevných závad a poškození obalu. V případě jakýchkoliv závad na zboží kupující nepřevezme zboží a tuto skutečnost oznámí přepravci nebo prodávajícímu na kontaktní údaje uvedené na webových stránkách. Okamžikem podepsání dodacího listu, případně jiného dokladu o převzetí, kupující potvrzuje, že obal zboží nejevil známky poškození a na případnou pozdější reklamaci porušení obalu nemůže být brán zřetel.

2.2 PŘEVZETÍ ZBOŽÍ KUPUJÍCÍM PODNIKATELEM

Kupující podnikatel je povinen v okamžiku přijetí zboží provést kvalitativní a kvantitativní přejímku zboží, vybalit zboží z původního obalu a zjistit přítomnost případných zjevných vad. V případě jakýchkoliv závad na zboží kupující nepřevezme zboží a tuto skutečnost oznámí přepravci nebo prodávajícímu na kontaktní údaje uvedené na webových stránkách. Pokud kupující podnikatel neprodleně neoznámí prodávajícímu zjevné vady a nebo převezme zboží od dopravce, má se za to, že zboží bylo bez zjevných vad. Kupující podnikatel je povinen oznámit prodávajícímu přítomnost jiných než zjevných vad ve smyslu § 428 obchodního zákoníku nejpozději do tří (3) pracovních dnů od jejich zjištění.

Více informací o doručování zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.